ماشین لباسشویی شارپ دلیل خرابی موتور لباسشویی در شهریار
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی شارپ دلیل خرابی موتور لباسشویی در شهریار

مواردی که نشان می دهد موتور مشکل دارد به شرح زیر است :

- آب پمپ نمی‌شود و ماشین نمی‌چرخد

بعضی اوقات اتفاق می‌افتد که لباسشویی شارپ نمی‌تواند آب را به داخل یا خارج پمپ کند و بچرخد در این اوقات به احتمال زیاد ایراد از موتور است و در حالتی که موتور سالم باشد احتمالاً میکروسوئیچ درب ایراد دارد که در حالت خرابی باید تعویض شود .

- آب پمپ می‌شود ولی ماشین نمی‌چرخد

باز هم میکروسوئیچ درب می‌تواند ایراد داشته باشد و علت احتمالی دیگر می‌تواند شکستن رابط باشد که یک اتصال دهنده‌ پلاستیکی است که محور موتور را به انتقال‌دهنده وصل می‌کند در صورت شکسته شدن رابط تنها راه‌حل این است که آن را تعویض کرد پاره شدن تسمه پوشیده شدن کلاچ و بد کار کردن موتور درایو نیز امکان دارد سبب بروز این ایراد شود .

موتور لباسشویی

- ماشین لباسشویی شارپ لباسها را نمی‌چرخاند

همزنهای داخل دیگ به این منظور طراحی شده اند تا لباسها را قبل از شروع چرخش در آب حرکت دهند اگر ماشین لباسشویی شارپ شستشو نچرخد احتمالاً ایراد می‌تواند خراب شدن میکروسوئیچ درب ، رابط موتور ، پاره شدن تمسه ، خراب شدن موتور درایو باشد اگر تسمه خراب شده باشد احتمالاً باید متوجه یک ماده سیاه بر روی زمین زیر ماشین لباسشویی گردید که نشان می‌دهد تسمه باید عوض شود .

- لباسها خشک نمی‌شوند

خیس ماندن لباسها بعد از تمام شدن کار ماشین لباسشویی شارپ نشان می دهد که ماشین لباسشویی شارپ به درستی کار نمی کند این بار هم دلیل می‌تواند رابط موتور باشد البته این ایراد در بین مارکهای گوناگون متفاوت است .

- بروز مشکل در هر چرخه

اگر ماشین لباسشویی شارپ در هر چرخه به طور کامل نچرخد امکان دارد موتور درایو آن خراب شده باشد که باید عوض شود در برخی از ماشین لباسشویی ها گیربکس اتوماتیک تسمه امکان دارد خراب شده باشد که باید به وسیله تکنسین تعمیر شود .




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: